SKOLESTART 2022 - UKE 31-35

FROKOST- MØTER

Våre 3 merkevarer

Cruslie er Norges største granolamerke og har vært i markedet i mer enn 20 år! Cruesli skal levere på de gode smaksopplevelsene, og scorer høyt på smak og kvalitet! Helse er ikke nødvendigvis primærfokus for merkevaren*, men treffer heller på trenden ærlig nytelse Solfrokost er den bestselgende granolaen i markedet – en real volumdraget med en trofast brukergruppe! Cruesli 4 nøtter er en unik smak i hyllen og bidrar med mye verdi Nøkkelhullsmerkede Havrefras får toppkarakter av norske ernæringsfysiologer som et av de sunneste alternativene i kategorien** Shopper velger Havrefras først og fremst på grunn av smak, helse og det lave innholdet av sukker – og det er dermed et perfekt produkt for hele familien! Produktet har et sterkt verdibidrag i kategorien og en relativt lojal brukergruppe Bare Bra har etablert seg som et merkebehov og er tydelig forbundet med sunnhet – en trend som har gitt ny liv til kategorien Den bestselgende sunne granolaen – en sterk volumdrager Bare Bra er det granolamerket som har størst evne til å konvertere førstegangskjøpere til flergangskjøpere***

*Likevel, redusert sukkerinnholdet med 30% og får terningkast 4 i Bare Bra mat-test av granola og muesli

** Fordi den har lavt sukkerinnhold og høy andel fullkorn

***Kilde: Forbruker & Media Q3 2021

Honest indulgence

God smak

Nye smaker/ny mat

Verdi for pengene

Rask mat

Sunne alternativer

NYTELSE

BARNE-
VENNLIG

SUNT
& GODT